Η Δέσποινα τους άναψε φωτιές, για μια Εσμεράλδα!



0 comments
Φιτίλι στα θεμέλια της πολυσυζητημένης παράστασης «Παναγία των Παρισίων» έβαλε -άθελά της- η Δέσποινα Βανδή (φωτ.). Πρώτη η «Espresso» είχε αποκαλύψει την πρόθεση του σκηνοθέτη...
και παραγωγού της παράστασης, Χάρη Βορκά να ντύσει «Εσμεράλδα» τη δημοφιλή τραγουδίστρια. Παρ’ ότι η Δέσποινα δεν αποδέχτηκε την πρόταση, η σκέψη και μόνο εξόργισε μέλη του θιάσου.

«Μπορεί να είναι μια συμπαθέστατη σταρ του τραγουδιού και να τη θαυμάζω, αλλά όχι και να παίξει την Εσμεράλδα» ήταν το σχόλιο του Νίκου Γαλανού, που αποχώρησε από την παράσταση. Οσο για την ηθοποιό που θα την ενσαρκώσει τελικά, ο Νίκος Γαλανός είναι εξίσου επιφυλακτικός: «Τη Μαρία Κορινθίου δεν την ήξερα καθόλου…»

Ο Νίκος Γαλανός, μιλώντας για την αποχώρησή του, μας είπε: «Διαφώνησα σε κάποια σημεία με τον σκηνοθέτη ως προς το ύφος της παράστασης, που δεν ταίριαζε στις δικές μου προδιαγραφές, και έφυγα. Ενώ αρχικά είχαμε συμφωνήσει να κάνουμε ένα μιούζικαλ-όπερα, στη συνέχεια κατάλαβα ότι δεν πήγαινε εκεί η παράσταση. Κάλεσαν και τη Δέσποινα Βανδή».

Εκρηξη οργής όμως είχε και ο Ντίνος Καρύδης, ο οποίος είχε κλείσει με τον σκηνοθέτη, αλλά τελευταία στιγμή διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει στη διανομή: «Στο θέατρο έχω δουλέψει από τον Μινωτή μέχρι με την Καρέζη, τη Βουγιουκλάκη, τον Ηλιόπουλο και τόσους άλλους μεγάλους, αλλά κανείς ποτέ δεν μου φέρθηκε τόσο χυδαία. Εμένα μου έκανε πολύ μεγάλο κακό, με την έννοια ότι έχασα δουλειά που μου πρότειναν η Βάσια Παναγοπούλου και ο Κώστας Σπυρόπουλος. Οσο για τη Δέσποινα Βανδή, τη θεωρώ μεγάλη σταρ του τραγουδιού, που όμως δεν είχε καμία σχέση με την Εσμεράλδα».

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον σκηνοθέτη της παράστασης Χάρη Βορκά, μας δήλωσε ότι σέβεται την ιστορία των δύο πρωταγωνιστών, αλλά όμως διευκρίνισε ότι ουδέποτε είχε υπογράψει συμβόλαιο με κανέναν.

Πηγή: Espresso

0 comments:

Post a Comment

newer post older post